SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG SK KEMAHANG

Assalamualaikum dan salam sejatera buat semua pengunjung blog SK Kemahang..semoga kita dapat berkongsi idea demi memartabatkan anak bangsa,agama dan negara.

Sunday, March 27, 2011

OLAHRAGA MSSM ZON BENTA

SK Kemahang baru sahaja menganjurkan Kejohanan Olahraga MSSM Zon Benta.Sudah bertahun-tahun SK Kemahang menjadi tuan rumah.Berkat kesabaran dan usaha gigih warganya khususnya G.B, GPK KO dan S.U Sukan kejohanan ini dapat juga dilaksanakan. Saya merasakan SK Kemahang tidak lagi wajar menjadi tuan rumah kejohonan ini di masa akan datang berikutan beberapa faktor seperti:
1. Keadaan permukaan padang yang sudah tidak selamat (rumput banyak mati,batu tajam yang sudah mulai timbul dan banyak lopak,).
2. Tiada tempat parking bagi guru-guru pengiring.
3. Kekurangan tenaga penggerak sebelum dan selepas kejohanan.
4. Peralatan sukan yang semakin usang.

Jadinya tahun depan, harap-harap Jawatankuasa Tertinggi Kokurikulum Peringkat Zon dapat mengintai sekolah-sekolah lain yang berpotensi menjadi tuan rumah.Jangan pinggirkan sekolah-sekolah yang berkenaan.Rugi kalau tidak bagi peluang.

"1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia"

No comments:

Post a Comment

MISI MENGHIMPUNKAN BEKAS-BEKAS MURID SK KEMAHANG

Salam buat semua bekas murid-murid SK Kemahang...Mohon jasa baik tuan/puan agar mendaftarkan diri sebagai Followers di dalam blog ini supaya segala mesej dan maklumat terkini berkenaan sekolah dapat disalurkan..Di mana jua anda berada sematkan SK Kemahang di dada..Selamat Maju Jaya

ALUMNI

ALBUM